לופטים בארץ

כל מה שצריך במקום אחד

כאשר מחפשים מקומות לחגוג בהם אירועים מיוחדים או כאלו שאפשר להעביר בהם ערב נחמד עם חברים, תמיד יש סייגים שונים בנוגע אליהם. במקומות רבים לא ניתן לערוך מסיבות אחרי 23:00 מפאת מנוחת השכנים, אין די מקום לכמה עשרות אנשים והתקשורת בין החוגגים אינה נוחה בגלל קירות וישיבה צפופה, כמו במסעדות או במועדונים, למשל.

פה אנחנו נכנסים עם פתרון ייעודי לעריכת מסיבות מכל הסוגים.
מתחם הלופטים מכיל את כל מה שתצטרכו למסיבה שלכם, במקום אחד. החל מבר שיש גדול, דרך שולחן סנוקר מקצועי ועד ג'קוזי מחומם. כך שתוכלו ללחוץ על דוושת הברקס מתי שתרצו ולהעביר ערב של חגיגה או של מנוחה עם האנשים האהובים עליהם.

לופט

לופט במתחם מתואם במיוחד עבור חגיגת מסיבות רווקים. החל מהתאורה ועד העיצוב המושקע, אשר תוכנן בקפדנות ובשילוב של קווים גבריים. הלופט מכיל שפע של פינוקים כמו ג'קוזי ספא זרמים מחומם, מערכת קריוקי וסאונד מתקדמות, שולחן סנוקר מקצועי, מקפיא לשתייה, מיקרוגל, מקרן ענק ומשתמש כפתרון מושלם לכל סוג של מסיבה ואירוע.

מערכת קריוקי

שולחן סנוקר מקצועי

ג'קוזי חם ומפנק

בר מאובזר ומקרר

מערכת הגברה מקצועית

ליידיז לופט

לופט ליידיז במתחם עוצב באופן ייעודי עבור מסיבת רווקות. החל מהקווים הנקיים והרכים, העיצוב הבהיר ועד המזרנים המפנקים שלנו, עליהם תוכלו להתפרש בנוחות שעדיין לא נתקלתן בה בשום לופט. גם בלופט הליידיז תוכלו למצוא את כל הפתרונות לחגיגת ימי הולדת או מסיבות רווקות כמו: ג'קוזי חם ומפנק, מערכות סאונד וקריוקי עם מיקרופונים אלחוטיים, מחשב נייד, פינות ישיבה מפנקות, בר גדול וכמובן שירותים ומקלחות נקיים טיפ טופ.

 

מערכת ישיבה מרווחת

מערכת קריוקי

תאורה מתחלפת

חדר שירותים ומקלחת

מקרן ענק